Blogroll

Friday 3 January 2014

Manjakan diri dengan Garnier Mask

Salam... Hiiiii....

Bosan malam nie xtau nak buat apa,  nak tengok cerita kat tv tak de apa-apa yang best... Unggu selongkar barang dalam laci jumpa benda nie... lama dah beli tak pakai pun.


Ini bendanya....Garnier Lightening Peel-off Mask

Tak ingat bila beli benda nie.... emmm... . Untuk apa mask nie? Meh sini Unggu citerkan... mask nie baik untuk mengatasi masalah kulit kusam, menanggalkan kotoran dan sel kulit mati. Yang paling penting pemakaian mask nie boleh menegangkan kulit muka kita, sebab tu kalau pakai mask takut nak bercakap, takut muka kedut... hehe. Kalau rajin pakai mask juga boleh melembapkan kulit muka tau... tapi nak kena pakai amalkan selalu la kan baru leh tengok hasilkan... 

Macam mana nak pakai Mask ni?

First cuci muka bersih-bersih, sapukan masker ke seluruh wajah dalam lapisan yang nipis dan rata... tunggu sehingga masker kering.. dalam 15 minit la.. pastu tarik masker perlahan-lahan mula dari bahagian bawah wajah. Bilas dengan air hangat. 

Banyak jenama mask yang ada kat pasaran... nak beli masker nie nak kena tengok gak jenis kulit kita bukan apa takut tak sesuai dengan kulit kita kan.. Selamat mencuba!!















No comments:

Post a Comment